Innowacyjność i orientacja na klienta jako siła napędowa jakości
Jako jeden z wiodących europejskich producentów systemów uszczelniających do kabli, rur i przepustów do domów, chronimy budynki przed wodą, gazem, ogniem, brudem i szkodnikami. Innowacyjne rozwiązania, które przekonują jakością i bezpieczeństwem, prowadzą do tego, że budynki naszych klientów pozostają Zawsze. Bezpiecznie. Szczelne. Nasi zaangażowani pracownicy poprzez swoją codzienną pracę stale przyczyniają się do dalszego rozwoju naszych produktów, procesów i technologii. Certyfikat DIN EN ISO 9001:2015, który posiadamy nieprzerwanie od 1996 roku, jest dla nas oczywistością i podstawą naszych zintegrowanych systemów zarządzania.
- Zadowolenie klienta
Zadowolenie naszych klientek i klientów jest naszym najważniejszym bogactwem. Naszym celem jest nie tylko spełnianie oczekiwań naszych klientek i klientów, ale także ich przewyższanie. Dzięki stałemu, bliskiemu kontaktowi i regularnej wymianie informacji między naszym działem sprzedaży a klientkami i klientami, możemy poznać ich potrzeby i wspólnie z nimi opracowywać indywidualne i uniwersalne rozwiązania. informacje zwrotne klientek i klientów na temat naszych produktów odgrywają decydującą rolę w optymalizacji cyklu życia produktu. - Reklamacje i kontrole jakości
Każdą skargę traktujemy bardzo poważnie. Nasz systematyczny system zarządzania skargami zapewnia szybkie ich rozpatrywanie. Analiza przyczyn identyfikuje i eliminuje błędy, mając na celu osiągnięcie trwałej poprawy. Aby zapobiec reklamacjom, dokładnie sprawdzamy pozyskiwane surowce, a nasze produkty są intensywnie kontrolowane w procesie produkcji. Pod koniec dnia chcemy ponownie zobaczyć nasze klientki i naszych klientów, a nie nasze produkty. - Zarządzanie procesami
Nasze procedury zostały zaprojektowane w sposób zorientowany na procesy. Dzięki cyfrowej wizualizacji w diagramach procedur, nasze procesy są przejrzyste dla wszystkich pracowników i umożliwiają dzielenie się wiedzą organizacyjną. Regularne weryfikacje zapewniają wydajność i skuteczność. - Ciągłe doskonalenie
Stagnacja oznacza cofanie się. W innowacyjnym środowisku naszego przedsiębiorstwa oczywistością jest fakt, że nasi pracownicy stale rozwijają własne obszary działania i odkrywają możliwości poprawy.